loading...
دوستت دارم شارژ ندارم
پارسا بازدید : 52 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

حتماادامه مطلب رو بخونید تا جواب این شعر رو بشنوید

خانم ناهید نوری :

به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید


خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید
!

برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید
!

مرا شکل طاووس کرد و تورا / شبیه بز و کرگدن آفرید
!

به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید


تورا روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید


ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید
!

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن آفرید

برای تو یه عالمه کِیْسِ خوب / شراره ، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر / براد پیت من را حَسَنْ آفرید
!

برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید


به نام خدایی که سهم تو را / مساوی تر از سهم من آفرید





پاسخ دندان شکن از نادر جدیدی :

به ‌نام خداوند مردآفرین / که بر حسن صنعش هزار آفرین


خدایی که از گِل مرا خلق کرد / چنین عاقل و بالغ و نازنین


خدایی که مردی چو من آفرید / و شد نام وی احسن‌الخالقین


پس از آفرینش به من هدیه داد / مکانی درون بهشت برین


خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین


رژ و ریمل و خط چشم و کرم / تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین


دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست / نه کار پزشک و پروتز، همین
!

نداده مرا عشوه و مکر و ناز / نداده دم مشک من اشک و فین
!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید / جدا از حسادت و بی‌خشم و کین


زنی از همین سادگی سود برد / به من گفت از آن سیب قرمز بچین


من ساده چیدم از آن تک‌ درخت / و دادم به او سیب چون انگبین


چو وارد نبودم به دوز و کلک / من افتادم از آسمان بر زمین


و البته در این مرا پند بود / که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین


تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این

برچسب ها کل کل , شعر , شاعر , دختر , پسر , مشاعره ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت فقط جهت شوخی و خندس و قصد توهین به هیچ شخصیت و قشری رو نداره,به هر حال ورود بی جنبه ها ممنوع.با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا پسرها انسانهای مفیدی هستند؟
    به نظر شما دختر ها موجودات مفیدی هستند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,691
  • کدهای اختصاصی

    لوگوی سه گوش

    جاوا اسكریپت

    

    پیچک